رسالة هامة

Scheduled Maintenance
صيانة مجدولة

Scheduled Maintenance

Because your happiness is our priority, we would like to inform you that regular maintenance activities are being conducted; therefore our smart services will be temporarily unavailable.

To apply for DEWA services during this period, please contact our Customer Care Centre at customercare@dewa.gov.ae or call 04 601-9999.

For Bill Payment, please use the payment channels available through our partners (Banks, Etisalat, EMPAY, ENOC/EPPCO).

Electric Vehicle charging will continue to be available during this period through DEWA EV Green Chargers using EV Charger card or by using Guest mode on DEWA Smart App.

We apologise for any inconvenience.
Your happiness is our priority

صيانة مجدولة

لأن سعادتكم أولويتنا، نود إعلامكم بأنه جاري العمل حالياً على صيانة دورية للأنظمة وعليه فإن خدمات الهيئة الذكية ستكون غير متاحة بشكل مؤقت .

للتقديم على خدمات الهيئة خلال هذه الفترة، يرجى التواصل مع مركز رعاية المتعاملين عبر البريد الإلكتروني customercare@dewa.gov.ae أو الاتصال على 04 601-9999.

لدفع الفواتير خلال هذه الفترة، يرجى استخدام قنوات الدفع المتاحة عبر شركائنا (البنوك، اتصالات، EMPAY، محطات إينوك/إيبكو).

سيستمر شحن المركبات الكهربائية خلال هذه الفترة عبر محطات الشاحن الأخضر التابعة لهيئة كهرباء ومياه دبي باستخدام بطاقة الشاحن الأخضر للمركبات الكهربائية أو بالدخول بصفة زائر على تطبيق الهيئة الذكي.

نأسف للإزعاج.
سعادتكم أولويتنا